Copyright 2024 - Obec Báhoň

UZNESENIE
z XX. riadneho zasadnutia OZ v Báhoni, konaného dňa 1. júla 2009

č. j. 331/2009


Obecné zastupiteľstvo v Báhoni

A/ B e r i e na v e d o m i e
1. Kontrolu uznesenia z IXX. zasadnutia OZ
2.Správu Hlavného kontrolóra obce Báhoň z kontroly vybavovania sťažností v obci Báhoň za rok 2008.
3. Správu Hlavného kontrolóra obce Báhoň z kontroly vyúčtovania dotácií poskytnutých z rozpočtu obce Báhoň za rok 2008.
4.Návrh plánu kontrolnej činnosti hlavného kontrolóra obce na II. polrok 2009
5. Informáciu o organizovaní festivalu MČK dňa 5.9.2009 v našej obci


B/ S ch v a ľ u j e

1.Vypracovať „Zásady na odpredaj obecných pozemkov“.
 Termín: do budúceho zasadnutia OZ
 Zodpovední:finančná a stavebná komisia
2. V zmysle zákona č. 369/1990n Zb. §2b, písm 3 názov novovytvorenej ulice v časti miestnej komunikácie parc. č. 466/4 a parc. č. 466/5 v znení „ Tichá vinica“.

3. Plán kontrolnej činnosti hlavného kontrolóra obce na II. polrok 2009


4. Firmu DAVSTAV, Plavisko 409/30, Ružomberok za dodávateľa prác opravy strechy na zdravotnom stredisku.

5.Firmu Swietelsky - Slovakia s.r.o. Pezinok za dodávateľa prác opravy miestnych komunikácií v obci.

6. Firmu MTM OKNÁ s. r. o. Trnava za dodávateľa prác – výmena plastových okien na budove Lekárne „ Cyrila a Metóda „ v Báhoni.

7 / Otváracie hodiny predajne Ovocia a zeleniny, Ul. SNP 68 od 1.7.2009 nasledovne:

Pondelok 7.00 – 12.00 hod
Utorok 7.00 – 12.00 hod 13.30-16.00 hod
Streda 7.00 - 12.00 hod
Štvrtok 7.00- 12.00 hod 13.30-16.00 hod
Piatok 7.00- 12.00 hod 13.30-16.00 hod
Sobota 7.00- 12.00 hod
Nedeľa v o ľ n o

8. Kontrolórke obce odmenu vo výške 200€.

C/ D o p o r u č u j e

1. Starostovi i pracovníkom OÚ pri ústnych sťažnostiach vždy vypracovať záznam o podaní ústnej sťažnosti (táto povinnosť im vyplýva zo zákona).
2. Dodržiavať termíny na vybavenie sťažnosti.
3. Nezaraďovať do evidencie sťažností žiadosti na odpustenie daní a miestnych poplatkov, prípadne podnety od občanov na riešenie určitej veci.

4.Všetkým žiadateľom o poskytnutie dotácie z rozpočtu obce dodržiavať podmienky určené vo Všeobecne – záväznom nariadení obce č. 2/2007 o poskytovaní dotácií z rozpočtu obce, najmä:
-    termín doručenia žiadosti o poskytnutie dotácie – t.j. do konca mesiaca november predchádzajúceho roku na aktivity v príslušnom roku
-    účel použitia dotácie – podľa žiadosti a následnej Dohody o poskytnutej dotácií
-    predkladať fotokópie pokladničných dokladov v takej forme (čitateľné), aby z nich bolo jasné, na čo boli finančné prostriedky vynaložené
-    ak žiadatelia nemajú do budúcnosti predstavu o skutočnej výške čerpania dotácie v jednotlivých položkách, nech v žiadosti o dotáciu rozpíšu iba položky čerpania (napr. doprava, spotrebný materiál, strava atď.) bez konkrétnej finančnej čiastky.

D/ P o v e r u j e
Hlavného kontrolóra vykonaním kontrol podľa schváleného plánu kontrolnej činnosti na II. polrok 2009.

Ing. Ivan Patoprstý
starosta obce